• Home
  • Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen. Wat nu?

U kunt opnieuw een wachtwoord aanvragen. Het nieuwe wachtwoord kunt u weer wijzigen in uw eigen account. Lukt het alsnog niet om in te loggen, stuurt u dan een e-mail naar theaterkassa@speeldoosbaarn.nl. Wij lossen uw probleem graag op.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen

Het komt weleens voor dat de e-mail met de e-tickets tussen de ongewenste e-mail terecht komt, omdat deze als spam herkend wordt. Is dit niet het geval, mailt u dan naar theaterkassa@speeldoosbaarn.nl

Kan ik zelf bepalen waar ik zit bij kopen van kaarten via de website en wat zijn de beste plekken?

In het reserveringsmenu komt u bij een geplaceerde zaal de mogelijkheid tegen “zelf plekken kiezen.” In ons theater heeft u overal goed zicht. Geluid- en techniektafel zijn geplaatst in het midden van rij 7 en rij 8. Het balkon valt over de laatste rijen van de zaal heen, rij 8 t/m 11. Vanaf rij 5 loopt de zaal op. Naast de hoekplaatsen op rij 9 staat een pilaar. Deze pilaren ontnemen niet het zicht op het podium vanaf hoekplaatsen rij 10 en 11. In geval van een “volloopzaal” kunt u uw eigen plekken niet via de website kiezen. Hetzelfde geldt voor een voorstelling in ons Kleine Zaal.

Mag mijn kind op schoot en moet ik dan voor mijn kind een kaartje kopen?

U mag uw kind op schoot houden, er moet echter wel een stoel gereserveerd worden i.v.m. de veiligheid (brandweer voorschrift). Er zijn stoelverhogers beschikbaar. Deze staan klaar bij de ingang van de theaterzaal.

Het lukt niet om met iDEAL te betalen

Helaas is dit een probleem bij de bank. De website houdt de kaarten een uur voor u vast, daarna worden de kaarten weer vrijgegeven. Probeert u het dan nog eens. Bij blijvende problemen kunt u contact opnemen met de theaterkassa : 035 - 541 80 50 of via theaterkassa@speeldoosbaarn.nl

Ik ben verhinderd; kan ik de plaatsbewijzen teruggeven?

Het is niet mogelijk om gekochte kaarten terug te geven. U kunt tot uiterlijk 7 dagen voor de voorstelling uw kaarten of e-tickets omruilen voor een andere voorstelling binnen het lopende seizoen. Hiervoor wordt € 2,50 administratiekosten per kaart in rekening gebracht. Omruilen is uitsluitend mogelijk aan de kassa tijdens de openingstijden op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur. Telefonisch omruilen is niet mogelijk. U mag uiteraard ook iemand anders een plezier doen met uw theaterkaarten. Op gekochte filmkaarten is deze omruilregeling niet van toepassing. Filmkaarten worden niet teruggenomen of omgeruild.

Er staat dat de voorstelling om 0.00 uur afgelopen is. Klopt dit?

In het geval dat er bij de eindtijd 0.00 uur vermeld staat, dan is helaas bij ons de duur van de voorstelling niet bekend. Regelmatig zijn wij pas kort van tevoren op de hoogte hoe lang de voorstelling duurt en of er al dan niet een pauze in de voorstelling zit.

Kan ik betalen met de theaterbon, vvv-bon, etc ….?

U kunt betalen met de PODIUM Cadeaukaart, de voormalige theaterbon en de voormalige bioscoopbon. U kunt niet afrekenen met de digitale bioscoopbon. Ook andere bonnen nemen wij helaas niet in.

Waar vind ik de pincode voor het online betalen met de PODIUM Cadeaukaart?

De pincode vindt u op de achterkant van de PODIUM Cadeaukaart. Onderaan ziet u een klein rechthoekig vakje met “kraslaag”. Dit laagje moet met een scherp voorwerp eraf gekrast worden. Doe dit echter wel voorzichtig, anders krast u de pincode mogelijk ook weg. Bij het online kopen van kaarten op de website van See Tickets wordt ook gevraagd om de pincode. Dit is de veiligheidscode achterop de PODIUM Cadeaukaart. De code vindt u onder de kraslaag.

Ik heb een probleem met de winkelwagen tijdens het online kopen. Ik wil meerdere voorstellingen kopen, maar ieder keer is de winkelwagen weer leeg en moet ik opnieuw inloggen.

De website van Theater de Speeldoos maakt gebruik van cookies. Tijdens het openen van de website komt hiervan een korte melding in beeld. Het probleem met de winkelwagen kan aan de cookies instellingen van uw computer liggen. Deze worden dan mogelijk niet geaccepteerd waardoor de winkelwagen leeg blijft en u telkens opnieuw moet inloggen. Controleer uw computer op de instellingen van de cookies in de browser. Deze instellingen moeten goed staan. De cookies moeten geaccepteerd worden, pas dan werkt het winkelen goed.

Waar kan ik parkeren?

Op het parkeerterrein achter ons gebouw is parkeerruimte voor ruim honderd auto's, waar u gratis kunt parkeren. Mocht deze parkeerplaats vol zijn, kunt u parkeren in de straten in de omliggende woonwijk. U kunt ook parkeren op het parkeerterrein van Sportpark Ter Eem, aan de overzijde van de Geerenweg (ongeveer 5 minuten loopafstand). Parkeren in Baarn is overal gratis.

Beschikt het theater over een restaurant?

Wij hebben geen restaurant waar u voorafgaand aan de voorstelling een hapje kunt eten. Wij geven u wel graag suggesties voor diverse restaurannts in Baarn. Zie www.speeldoosbaarn.nl/contact/restaurants.

Twitter

De prachtige Corneille vaas is terug. Mooi plekje gekregen in onze Kleine Zaal. @nijhofbaarn en @JanNijhof, weer be… twitter.com/i/web/status/8…
RT @GemeenteBaarn: Vanavond (gratis) presentatie door @LivingStory030 in @SpeeldoosBaarn. Ook wethouder Erwin Jansma is aanwezig voor beant…
RT @JanHeuvelingGzn: Gezellig optreden bij de @SpeeldoosBaarn van ons @Visserskoor met Gertjan als #dirigent voor @SeverijnseCor meer op ht…
RT @JanHeuvelingGzn: Voor mij unieke landing van 4 #ballonnen in polder van @gembunschoten #bisschopsweg ri #Eemdijk na optreden @Vissersko

Contact

Theater de Speeldoos Baarn
Rembrandtlaan 35
3741 TA Baarn
Route & Parkeren

T: 035 541 80 50 (theaterkassa)
T: 035 542 08 47 (kantoor)
E: theaterkassa@speeldoosbaarn.nl

Openingstijden Theaterkassa

ma  10.00 - 12.00 u 
di gesloten
wo 10.00 - 12.00 u
do 10.00 - 12.00 u
vr 10.00 - 12.00 u

Speeldoosbaarn.nl gebruikt cookies om de website zo klantvriendelijk mogelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u met deze Cookies